det känns som det var evigheter sen jag scrappade och jag är så sugen. tar med mig sakerna till landet när jag, linus och noah åker dit nästa vecka så andreas får snickra i lugn och ro. här kommer i alla fall några layouter som jag gjorde för ett tag sedan.

det här fotot har noah tagit på linus.



ibland kan det vara spännande med att lyfta på en liten sten.
Hej!
Du har väl inte missat att vi nu söker medlemmar till vårt Designteam hos Pysselparadiset? Läs mer i vår blogg, http://www.pysselparadiset.blogg.se
Välkommen att ansöka! =)
Fina layouter!
Nu kan jag läsa din blogg i bloglines, men inte se bilderna!