linus själv fattade inte varför jag tyckte det var så roligt när han sprang omkring på linjen han hade målat, men lät sig snäll fotograferas.

Lite av mig.
linus själv fattade inte varför jag tyckte det var så roligt när han sprang omkring på linjen han hade målat, men lät sig snäll fotograferas.

Hallå Emelie! Vilket fint nytt ställe du har här! Läcker layout om Linus på linjen! 🙂 Jag har utmanat dig i min blogg nu, ifall du får tid över nån dag typ. 🙂 Kram Åsa