jedi-svärd och stranden

förmiddagen spenderas hemma vid stugan. killarna lekte med träsvärd som papporna hade gjord. som rikgitga jedi-riddare. efter lunchen packade vi ihop oss och gick ner till stranden. killarna lekte i sanden och vattnet. har dem ingen känsel? det var ju iskallt. kul hade dem i alla fall och det är ju huvudsaken.


tre killar på “ljugarbänken”. i denna lilla gäststugan sov vi.


allra sötaste melanie.


full fart på stranden.


springa i vattnet.