semestern är igång. resan genom sverige har börjat. vi kom inte iväg så värst tidigt idag och kom till kolmården lagom till lunch. inne i parken fanns det massor av fina djur att titta på. dagens höjdpunkter var tigern som ”gick till atack” mot oss. tur att det var galler i mellan. barnens favoriter även i år var preriehundarna och sen så klart delfinerna och delfinshowen. så fina djur. det var också spännande tillbaka på hotellet. efter maten lektes det i det stora lekrummet och sen var det sängdags. linus och noah tyckte det var spännande att sova i ”lådaorna”.


fantastiska delfiner.

gorillan funderar…

glass måste man ju äta.

spanar efter marty (zebran)

bäst (?) på hela kolmården, att få leka i bamses värld.

favoriterna för både linus och noah. preriehundar. och visst är dem söta, speciellt i år då det var ungar också.

pappa björn satt på berget och tittade.

tigern går till “atack”.

tänk att få sova i en låda i ett skåp 🙂