två layouter

efter många försök och många ädringar på olika inställningar gav vi upp. alltså med att få in bilderna direkt i bloggen. jag skaffade ett konto på flickr och får ladda upp bilderna där så länge. för bilder vill man ju se här i bloggen. hoppas kunna lösa problemet senare. någon som har lyckats?


på väg hem från landet en dag stannade vi i varber och åt glass på tre toppar, så gott.


man blir aldrig för stor för att måla med vatten. det är fortfarande lika kul tycker båda två.